Horní menu

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26
Volná pracovní pozice - Traktorista
Lyžařský kroužek pro pokročilé děti - 26.2.
27
Volná pracovní pozice - Traktorista
28
Volná pracovní pozice - Traktorista
29
Volná pracovní pozice - Traktorista
1 2
Petrovický slalom na suchu
Výroční schůze - Zahradkáři
3
4 5 6 7 8 9
Valná hromada T. J. Sokol + beseda
10
11 12 13
Odstávka elektřiny - Matyášův kopec
14 15 16
Divadlo - DON QUIJOTE de la mANCHA
Divadlo - Don Quijote de la Ancha
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
Velikonoční zábava 2024
30 31

Odpadový kalendář

P Ú S Č P S N
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6
PLAST 6. 3. 2024
7 8 9 10
11
SKO A PAPÍR 11. 3. 2024
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
PLAST 21. 3. 2024
22
BIO 22. 3. 2024
23
VELKOOBJEMOVÝ ODPAD 23. 3. 2024
24
25 26 27 28 29 30 31

Vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    Pondělí 7.00 - 12.00 12.30 - 17.00
    Středa 7.00 - 12.00 12.30 - 17.00
  2. Telefonické podání: pevná linka - +420 465 637 379
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu ouklasterec@orlicko.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obec Klášterec nad Orlicí, Klášterec nad Orlicí 167, 561 82 Klášterec nad Orlicí

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

Pondělí 7.00 - 12.00 12.30 - 17.00
Středa 7.00 - 12.00 12.30 - 17.00

Telefonické podání: pevná linka - +420 465 637 379
Poštou na adresu Obec Klášterec nad Orlicí, Klášterec nad Orlicí 167, 561 82 Klášterec nad Orlicí
Elektronicky na e-mail: ouklasterec@orlicko.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: ikva4vs
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obec Klášterec nad Orlicí, Klášterec nad Orlicí 167, 561 82 Klášterec nad Orlicí
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka

Sazba

hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

200,00 Kč

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4), jednostranně černobíle

3,00 Kč

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4),jednostranně barevně

10,00 Kč 

ostatní náklady

dle skutečně
vynaložených nákladů

Formuláře