znak Klášterec nad Orlicí
mapa Obec založena roku 1280

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    Pondělí 7.00 - 12.00 12.30 - 17.00
    Středa 7.00 - 12.00 12.30 - 17.00
  2. Telefonické podání: pevná linka - 465 637 379
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu ouklasterec@orlicko.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obec Klášterec nad Orlicí, Klášterec nad Orlicí 122, 561 82 Klášterec nad Orlicí

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

Pondělí 7.00 - 12.00 12.30 - 17.00
Středa 7.00 - 12.00 12.30 - 17.00

Telefonické podání: pevná linka - 465 637 379
Poštou na adresu Obec Klášterec nad Orlicí, Klášterec nad Orlicí 122, 561 82 Klášterec nad Orlicí
Elektronicky na e-mail: ouklasterec@orlicko.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: ikva4vs
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obec Klášterec nad Orlicí, Klášterec nad Orlicí 122, 561 82 Klášterec nad Orlicí
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka

 Sazba

hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

200,00 Kč

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4), jednostranně černobíle

3,00 Kč

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4),jednostranně barevně

10,00 Kč 

ostatní náklady

dle skutečně
vynaložených nákladů

Výroční zpráva

Poskytování informací dle zák. č. 106/1999 Sb.

 

Kalendář akcí 2017 a 2018

Nové mapování

Ohlédnutí za rokem 2016, plán na rok 2017

Kulturní akce 2018

 Zubní pohotovost 

Zubní pohotovost 2018

Kalendář svozu odpadů

 

Kalendář odpady 2018

Seznam veř. služeb

Seznam veřejných služeb - zpravodaj č. 1

zpravodaj č. 2

Mobilní domy-informace z MěÚ Žamberk

Mobilní domy - článek

Seznámení s možným ohrožením - ochrana obyvatelstva

Výpis ze seznámení

Požární řád obce

Požární řád obce

Region Orlicke hory

25. 2. Liliana

Zítra: Dorota

Místní akční skupina Orlicko


http://www.mas.orlicko.cz

Počasí

Neděle Polojasno -7/-12 °C
Pondělí Zataženo -7/-12 °C
Úterý Oblačno -7/-12 °C
Středa Polojasno -7/-12 °C

Kalendář akcí