znak Klášterec nad Orlicí
mapa Obec založena roku 1280

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Povinné informace

Povinně zveřejňované informace

Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/1999 Sb., § 5, odst. 1 

1. Oficiální název

Obec Klášterec nad Orlicí

2. Důvod a způsob založení

Obec Klášterec nad Orlicí (dále jen „obec“) vznikla jako územní samosprávný celek v souladu s § 1 zákona č. 367/1990 Sb., o obcích. Tento zákon byl s účinností od 12. 11. 2000 nahrazen zákonem č.128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů. Obec má postavení právnické osoby, v právních vztazích vystupuje svým jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů vyplývající. Obec má vlastní majetek a finanční zdroje, hospodaří s nimi samostatně za podmínek stanovených zvláštními zákony. Obec spravuje své záležitosti samostatně (dále jen "samostatná působnost"). Při výkonu samostatné působnosti se obec řídí zákony a obecně závaznými právními předpisy vydanými ústředními orgány k jejich provedení. Stát do záležitostí obce může zasahovat výhradně a pouze zákonem. Obec vykonává státní správu v rozsahu stanoveném zákony v přenesené působnosti. Přitom se řídí zákony, právními předpisy vydanými na základě zákonů, usneseními vlády a směrnicemi ústředních správních úřadů.

 

3. Organizační struktura

Seznam zřizovaných příspěvkových organizací:

Mateřská škola Klášterec nad Orlicí
Masarykova základní škola Klášterec nad Orlicí

Spolky, kluby apod.:

 Myslivecký spolek Orlice
Sbor dobrovolných hasičů
Český svaz včelařů
Český rybářský svaz
Český zahrádkářský svaz
TJ Sokol
Side Motokros klub
Rodinný klub Domino
Knihovna

 

4. Kontaktní spojení

  • 4.1 Kontaktní poštovní adresa

    Obec Klášterec nad Orlicí
    Klášterec nad Orlicí 167
    561 82 Klášterec nad Orlicí

  • 4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu

    Obec Klášterec nad Orlicí
    Klášterec nad Orlicí 167
    561 82 Klášterec nad Orlicí

  • 4.3 Úřední hodiny

  • 4.4 Telefonní čísla

    pevná linka: účetní: 465 637 029; 465 381 118

    pevná linka: starostka: 465 637 379

    mobil: 734 407 056

  • 4.5 Číslo faxu

    není zřízeno

  • 4.6 Adresa internetové stránky

    www.klasterecnadorlici.cz

  • 4.7 Adresa e-podatelny

    Elektronická podání v digitální podobě lze učinit těmito způsoby:

    - vyplněním příslušného formuláře pro tyto účely Elektronická podatelna

    - zasláním e-mailové zprávy na adresu elektronické podatelny ouklasterec@orlicko.cz

    - osobním doručením technického nosiče dat, na kterém je uloženo doručované elektronické podání.

    Všeobecná pravidla elektronického podání:

    1. Podle ustanovení § 40 odst. 3 zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, je písemný právní úkon platný, je-li podepsán jednající osobou; činí-li právní úkon více osob, nemusí být jejich podpisy na téže listině, ledaže právní předpis stanoví jinak. Pokud je právní úkon učiněn elektronickými prostředky, může být podepsán elektronicky za podmínek stanovených zákonem č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu a o změně některých dalších zákonů (zákon o elektronickém podpisu), ve znění pozdějších předpisů. V případě, že podání podává orgán veřejné moci, a to z důvodů vylučujících jinak závazné užití informačního systému datových schránek, je povinnen podání opatřit výlučně zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu vydávaným akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb („uznávaný elektronický podpis").


    2. Pokud je podání učiněno prostřednictvím informačního systému datových schránek a je učiněno fyzickou osobou, pro niž byla datová schránka zřízena, podnikající fyzickou osobou, pro niž byla datová schránka zřízena, statutárním orgánem právnické osoby, členem statutárního orgánu právnické osoby nebo vedoucím organizační složky podniku zahraniční právnické osoby zapsané v obchodním rejstříku, jednající za právnickou osobu, pro niž byla datová schránka zřízena, nebo jimi pověřenou osobou, má podání stejné účinky jako úkon učiněný písemně a podepsaný, ledaže jiný právní předpis nebo vnitřní předpis požaduje společný úkon více z uvedených osob, tedy podpis příslušné osoby je nahrazen autentizací provedenou uvedeným informačním systémem (§ 18 odst. 2 zákona č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů, ve znění pozdějších předpisů).


    3. Pokud by ministerstvu bylo doručeno elektronické podání, které by nebylo opatřeno elektronickým podpisem podle výše uvedených pravidel, bude odesílatel podle posouzení povahy podání zpravidla vyzván, aby nedostatky podání odstranil, tedy aby k podání připojil svůj elektronický podpis.

    Technické parametry přijímaných datových zpráv:

    1. Datové zprávy jsou přijímány ve formátech:
    *.doc nebo *.docx (dokument Microsoft World 97 a vyšší)
    *.xls nebo *.xlsx (dokument Microsoft Excel 97 a vyšší)
    *.ppt nebo *.pptx (dokument Microsoft Powerpoint 97 a vyšší)
    *.odt (dokument OpenOffice Writer)
    *.ods (dokument OpenOffice Calc)
    *.odp (dokument OpenOffice Impress)
    *.rtf (textový standard RTF-DCA)
    *.txt (prostý text)
    *.pdf (dokument Adobe Acrobat)
    *.zip nebo *.rar (komprimovaný dokument)
    *.jpg, *.jpeg, *.tif, *.gif (grafický formát)

    2. Maximální velikost datové zprávy:
    Podle § 5 vyhlášky č. 194/2009 Sb. je maximální velikost datové zprávy dodávané do datové schránky 10 MB.


    3. Kontrola datové zprávy:
    Datová zpráva nesmí obsahovat škodlivý kód, který může poškodit informační systém datových schránek, údaj v něm obsažený nebo výpočetní techniku držitele datové schránky; na základě § 7 vyhlášky č. 194/20098 Sb. takovou datovou zprávu správce informačního systému datových schránek nepřijme k odeslání, stejně jako datovou zprávu, která není vytvořena v přípustném datovém formátu nebo která převyšuje svou velikost maximální stanovenou velikost.

    Potvrzení o přijetí a doručení elektronického podání:

    Doručení datové zprávy se potvrzuje odesilateli neprodleně zasláním datové zprávy, pokud je orgán veřejné moci schopen z přijaté datové zprávy zjistit elektronickou adresu odesilatele. Součástí zprávy o potvrzení doručení je:

    a) uznávaný elektronický podpis oprávněného zaměstnance orgánu veřejné moci nebo uznávaná elektronická značka orgánu veřejné moci,
    b) datum a čas s uvedením hodiny, minuty a sekundy, kdy byla datová zpráva doručena, a
    c) charakteristika doručené datové zprávy umožňující její identifikaci.

    Postup v případě zjištění škodlivého softwaru u přijaté datové zprávy:

    Pokud byl u datové zprávy zjištěn škodlivý software, není tato zpráva zpracovávána. Je-li možné z přijaté datové zprávy zjistit elektronickou adresu odesilatele, je na tuto adresu zasláno sdělení o zjištění škodlivého softwaru.

  • 4.8 Další elektronické adresy

    ouklasterec@orlicko.cz

  • 4.9 ID datové schránky

    ikva4vs

5. Případné platby lze poukázat

Číslo účtu: 203262342/0600

Při platbě uveďte prosím variabilní symbol platby (sdělí účetní obce), popř. text do poznámky, aby mohla být platba správně spárována.

6. IČ

00279021

7. DIČ

CZ00279021

8. Dokumenty

9. Žádosti o informace

10. Příjem žádostí a dalších podání

11. Opravné prostředky

12. Formuláře

13. Popisy postupů - návody pro řešení životních situací

Řešení životních situací - Portál GOV

14. Předpisy

15. Úhrady za poskytování informací

16. Licenční smlouvy

  • 16.1 Vzor licenčních smluv

  • 16.2 Výhradní licence

    V tuto chvíli obec žádné výhradní licence neposkytuje.

17. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.

18 . Informační povinnost GDPR

správce osobních údajů (dále jen „OÚ“): Obec Klášterec nad Orlicí, sídlo: Klášterec nad Orlicí 167, PSČ 561 82, IČ: 00279021, DS: ikva4vs, telefon: 465 637 029, e-mail: ouklasterec@orlicko.cz

pověřenec pro OÚ: Sdružení obcí Orlicko, sídlo: Masarykovo náměstí 166, PSČ 564 01 Žamberk, IČ: 70951993, DS: jwdcq5c, tel. 465 611 254, e-mail: fiala@redea.cz

kontaktní osoba fakticky vykonávající činnost pověřence: JUDr. Jana Hlavsová, tel. +420 724 117 563, e-mail: hlavsová@orlicko.cz

19. Další povinně zveřejňované informace podle §5, zákona č. 106/1999 Sb.: